x
Chorwacja - KierunekChorwacja.pl
Pierwszy kompleksowy portal dla turystów i osób zafascynowanych Włochami
Dubrovnik, Chorwacja Baška, Chorwacja Chorwacja, plaże Wakacje w Chorwacji Wodospady w Chorwacji

Chorwacja: turystyka, wakacje, połączenia, przewodnik

Pogoda w Chorwacji na żywo w naszym serwisie
Od dzisiaj w naszym serwisie można niemal na żywo śledzić prognozę pogody dla miast w Chorwacji. Udostępniliśmy Państwu informacje pogodowe z ośmiu najpopularniejszych miast na chorwackim wybrzeżu Adriatyku oraz ze stolicy tego kraju - z Zagrzebia. Pokazywana jest aktualna temperatura i sytuacja pogodowa w da...
15.08.2015 17:21:14
Autor: Łukasz Ropczyński
Chorwacja: mandaty i przepisy drogowe
Przepisy drogowe w Chorwacji generalnie są dosyć zbliżone do zasad europejskich, dlatego Polscy kierowcy czują się na chorwackich drogach stosunkowo spokojnie i bezpiecznie. Jest jednak kilka wyjątków, które mogą nas zaskoczyć. Szczególną ostrożność należy zachować jeśli jedziemy do Dubrownika, poniew...
12.08.2015 08:44:00
Wyspa i miasto Cres w Chorwacji - przewodnik
Cres to niewielka rolnicza wyspa znajdująca się kwadrans rejsu od kontynentalnej części Chorwacji. Po środku wyspy Cres znajduje się urokliwe miasto o tej samej nazwie. Wyspa ma do zaoferowania sielskie krajobrazy, niezbyt zatłoczone i dziewicze plaże oraz przepiękne widoki. Cres ma też jeszcze jedną zaletę...
07.08.2015 11:35:52
Autor: Łukasz Ropczyński
Chorwacja: co robić w czasie deszczu?
Zazwyczaj planujemy wakacje w Chorwacji z dużym wyprzedzeniem. Będąc jeszcze w Polsce wyobrażamy sobie słoneczne dni spędzane na plaży i wieczorne spacery nadmorską promenadą. Jednak nawet w przepięknej Chorwacji może przytrafić się jeden lub kilka dni z gorszą pogodą. Co robić, gdy w czasie wakacji w C...
07.07.2015 14:20:47
Autor: Łukasz Ropczyński
Nowa galeria: turystyka aktywna w Chorwacji
Zapraszamy do obejrzenia nowej galerii zdjęć, obrazującej aktywne formy spędzania wakacji w Chorwacji. Ten mały z pozoru kraj oferuje wiele różnych atrakcji dla osób, które po dwóch dniach leżenia na plaży poszukują czegoś innego. Wspinaczki górskie, różnego rodzaju punkty widokowe, malownicze jeziora,...
05.07.2015 16:40:58
Chorwacki Adriatyk - galeria zdjęć
Dzisiaj w naszym serwisie zamieściliśmy galerię zdjęć chorwackiego wybrzeża Adriatyku. Wybraliśmy – najciekawsze naszym zdaniem – różne fragmenty chorwackich plaż, zarówno te kamieniste, betonowe, jak i piaszczyste. W kolejnych dniach rozbudujemy galerie tematyczne związane z turystyką aktywną w Chorw...
01.07.2015 15:06:15
Autor: Łukasz Ropczyński
Chorwacja - porad praktycznych ciąg dalszy
Kontynuujemy rozbudowę działów z cyklu porad praktycznych. Dzisiaj zapraszamy do nowego działu na temat lotniska w Zadarze. To drugi co do wielkości międzynarodowy port lotniczy we Włoszech, który zwłaszcza w sezonie wakacyjnym jest szczególnie oblegany przez turystów. Piszemy o możliwych połączeniach lot...
30.06.2015 20:00:01
Nowy dział: lotnisko w Zagrzebiu w Chorwacji
Kontynuujemy rozbudowę naszego serwisu o działy z poradami praktycznymi. Dzisiaj udostępniliśmy nowy dział z opisem największego międzynarodowego portu lotniczego w Chorwacji, który znajduje się w stolicy tego kraju – Zagrzebiu. Na konferencji prasowej w tym tygodniu prezes PLL LOT Sebastian Mikosz zapowiedz...
26.06.2015 15:09:17
Archipelag Kornati w Chorwacji
Czy słyszeliście Państwo o archipelagu Kornati w środkowej części Chorwacji? To skupisko niemal 150 – w większości bezludnych – wysp na Adriatyku, które można odwiedzić wykupują wycieczkę statkiem lub samemu, jeśli mamy oczywiście do dyspozycji łódź lub jacht. Duża część archipelagu od 1980 r....
22.06.2015 13:23:21
Autor: Łukasz Ropczyński
Gdzie nurkować w Chorwacji?
Zapraszamy do zapoznania się z kolejną dziś aktualizacją. Właśnie przed chwilą w naszym serwisie dodaliśmy nowy dział na temat nurkowania w Chorwacji. Piszemy o tym, jak zacząć przygodę z nurkowaniem w Chorwacji lub jak doskonalić swoje umiejętności, jeśli mieliśmy okazję nurkować już wcześniej w ...
20.06.2015 19:36:26
Autor: Łukasz Ropczyński

Dokładamy wszelkich starań, aby zawarte w tym miejscu informacje były rzetelne i aktualne, jednak mają one charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

Copyright © 2014 - 2015 by KierunekChorwacja.pl (Studio Pianeta). Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie tekstów i zdjęć wyłącznie za pisemną zgodą wydawcy serwisu.